Reis - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Reis - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Reis

Door: Loek Nicole leyla Jip daniel kris

Blijf op de hoogte en volg Helicon

17 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

In de trein
Hallo allemaal,
Hier in de trein onderweg naar het huisje in Polen.
Gisteren was het een exotische dag en het was heel leuk dat iedereen kwam uitzwaaien.
Door kou, storm, vulkaanuitbarstingen en tornado's hebben we moeten wachten op treinen en ervoor ons leven voor moeten rennen.
Eindelijk in de slaaptrein aangekomen konden we van onze heerlijke nachtrust kunnen genieten. Wij sliepen samen met Bo, Jip, Yanaïka en Suus in een coupe. Het slapen ging goed soms kreeg je nog een schok door al het lawaai en walvisgeluiden. HEt slapen gaat ook erg moeizaam als je heel verkouden bent toch mama?
Kimberly:
De mensen in mijn coupe werden lekker vroeg wakker door mijn telefoon die naar beneden was gedonderd met de wekker aan. Zo konden ze fijn naar mijn rustgevende muziek luisteren

• 17 Oktober 2015 - 19:00

Henny Bexkens:

Fijn dat de reis goed is verlopen !

• 17 Oktober 2015 - 19:01

Leonie Oor:

Wat leuk om te lezen dat het goed gegaan is! Veel plezier, dames en heren!

• 17 Oktober 2015 - 20:00

Cora May:

Fijn dat jullie er zijn! En lief dat jullie ff mochten bellen. Slaap lekker voor straks allemaal, maar dat zal best lukken na zo'n lange reis. X Cora May & Ayla

• 17 Oktober 2015 - 20:56

Marcel, Bianca En Mellanie:

Heerlijk om te horen dat jullie er zijn en dat er toch nog een maaltijd voor jullie stond. Komende nacht zal vast een stuk rustiger zijn

• 17 Oktober 2015 - 21:00

Marcel, Bianca En Mellanie:

Heel veel plezier en een hele gezellige eerste avond daar ! Groetjes Marcel, Bianca en Mellanie

• 17 Oktober 2015 - 22:50

Noa, Marleen En Jolanda :

Hallo Bo en alle anderen, wat fijn dat jullie na zo'n avontuurlijke reis met storm ,Tornados en walvisgeluiden toch nog goed zijn aangekomen. Dan komt de rest ook wel goed. De eerste Poolse maaltijd is dus inmiddels genuttigd en wij weten zeker dat die lekker was daar niemand " ie" zei( hahaha) welterusten voor straks en tot gauw. Liefs Noa, Jolanda & Marleen

• 18 Oktober 2015 - 18:51

Jeroen Aerts:

Hey hoe is het daar

• 18 Oktober 2015 - 19:05

Robin, Bianca, Christenen En Noah.:

Hey Hey,
    Dus het was wel lekker en leuk in de trein. We dachten dat het wel erg vermoeiend zou zijn, maar dat valt dus wel mee. En dus ook nog met een lekker muziekje wakker geworden hè hahaha. Super dat jullie het zo fijn hebben. Geniet van deze week met z'n allen, dit is iets wat je niet vaak meemaakt!!! Dikke kus van ons lieve schat ( Layla idle ) . En Gr voor de rest daaro.

• 18 Oktober 2015 - 19:35

Karel:

Jeetje Kimberly, Wat een verhaal lees ik hier. Compleet overdonderd ben ik. Wat hebben jullie een strijd doorstaan. RESPECT!

• 18 Oktober 2015 - 19:38

Noa Milan En De Rest:

Leuk verhaal kimberly leuk om te lezen dat jou telefoon naar beneden was gedonderd maar goed dat je leuke muziek als jou wekker had. Toppie. Veel plezier nog daar

• 18 Oktober 2015 - 19:47

Diny Bob Kevin:

Groetjes vanuit het regenachtig Nijmegen zo te horen hadden jullie beter weer hopelijk blijft het zo fijn dat alles goed gaat en ik hhoop kim dat die verkoudheid niet doorzet. We kijken uit naar de foto's ben benieuwd hoe dat sneeuwwiitjes huis eruit ziet want op skye konden we eer niks van maken nog fijne en leerzame dagen tot later dikke kus

• 19 Oktober 2015 - 08:11

Joyce :

Ben blij dat jullie veilig zijn aangekomen