Het is bijna zover! (door kip Suzanne) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! (door kip Suzanne) - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover! (door kip Suzanne)

Door: Suzanne de Jong

Blijf op de hoogte en volg Helicon

14 Oktober 2015 | Nederland, Nijmegen

Lieve leerlingen en ouders,

Het is bijna zover!
Het project respect 2 all gaat officieel van start, we reizen met de trein naar Oswiecim in Polen, we gaan kamp Auschwitz bezoeken en jullie worden tot trainer opgeleid.

We mogen het project dit jaar samen met jullie invulling gaan geven. Mogen? Ja!!! Het is echt een geweldig project beginnend met een mooie reis, vervolgens de train-de-trainerweek en eindigend met het les geven aan de onderbouw in hun projectweek.

Kortom: een prachtige ervaring en een project met ongelofelijk veel facetten:
- we gaan leren onze zenuwen voor de reis te overwinnen
- we gaan een groep, een hele hechte groep, worden...wat een mooie ervaring zal dat zijn
- het project is van start tot einde voor iedereen leerzaam
- de spannende dag van Auschwitz gaan we samen beleven
- we gaan naast de trainingen gezellig kletsen en ontspannen bij het kampvuur zitten
- het is een fantastische ervaring om elkaar zo goed te leren kennen en deze reis samen tot een succes te maken

Afgelopen zes jaar heb ik deze reis als een hele bijzondere en leerzame week samen met leerlingen, trainers en collega's ervaren. Het project en deze reis zijn zeker een toegevoegde waarde, je zult nog vaak aan respect 2 all terug denken en je zult veel van het geleerde de rest van je leven meenemen.

Ik heb ongelofelijk veel zin in respect 2 all 2015, gezonde zenuwen zijn bij mij zeker ook aanwezig, maar ik kan alleen maar zeggen: 'ik mag gelukkig weer mee!!!'

Nog even...
Ga deze uitdaging aan, vertrouw op jezelf en wij zullen alles uit de kast halen om deze week voor jullie succesvol te maken!

Succes met het pakken van je tas, de laatste voorbereidingen en tot vrijdag!

Respect 2 all, respect 2 u!!!

Kip Suus (kip 1) en natuurlijk ook namens kip Ine (kip 2) en haan Eddie (haan 3)

• 14 Oktober 2015 - 14:14

Ina Derks:

hallo allemaal,

vanuit Balgoij willen wij vader Willie, moeder Ina en zusje Soraya iedereen en in het bijzonder Yanaika een hele mooie, leerzame, spannende en gezellige reis toe wensen!!

veel plezier, ina

• 16 Oktober 2015 - 13:56

Cora May:

Hopelijk wil het weer een beetje meewerken.... Hoe dan ook heel erg veel plezier gewenst met z'n allen en een goede, respectvolle en leerzame reis!!! Groetjes uit Ewijk (broer, zusje en moeder van Jip)

• 16 Oktober 2015 - 17:45

Aranka:

Jip. .. veel plezier. Auschwitz zal een blijvende indruk achterlaten voor de rest van je leven. Ik ben er zelf ook als tiener geweest en indruk staat nog in mijn geheugen.
    Groetjes uit emmeloord. . Aranka

• 17 Oktober 2015 - 13:00

Ton En Henny Bexkens:

Sha're,
    Heel veel plezier op doze mooie leerzame reis .
    Doe voorzichtig ! Grottoes Ton en Henny

• 17 Oktober 2015 - 14:55

Steffie:

Hey kip Suus kip Ine kuikens en natuurlijk haan Eddie
    Hopelijk zijn jullie ook dit jaar veilig aan gekomen met de trein helaas dat ik dit jaar niet mee mocht ;) ik hoop dat Paula en Agnes jullie veel gaan leren net als ons vorig jaar ik ga zeker de berichten in de gaten houden op kamp als het kan. Ik wens jullie veel plezier en geniet er van niet iedereen krijgt de kans om zo'n reis te maken.
    Groetjes Socialen Steffie
    En vergeet niet Respect 2 you Respect 2 all

• 18 Oktober 2015 - 11:15

Peter Rovers:

Jip ,nu alweer 1,5 dag geleden met de trein vanuit Nijmegen vertrokken .Is je reis leuk geweest en zelfs je eerste Poolse nacht zit er alweer op . Ik wens je veel plezier maar ook leerzame momenten en ben erg benieuwd hoe je het daar allemaal gaat/hebt ervaren .En maak het je kip en je mede kuikens niet al te moeilijk .Gewoon genieten allemaal nogmaals veel plezier voor allen