Aan de moeders - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Aan de moeders - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Aan de moeders

Door: Daniël en Jip

Blijf op de hoogte en volg Helicon

22 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Hallo, wij hebben ontdekt dat jullie wel heel veel vrije tijd hebben, moeten jullie naar aan het werk ofz?? Jullie reageren wel ERG veel op de blog. We houden wel van jullie xxxxxxxx tot morgen :) kruisjes Daniël en Jip.

Ps: als jullie toch zoveel vrije tijd hebben, doe dan ook onze vuile was ;) alvast bedankt!!

  • 22 Oktober 2015 - 21:47

    Ina:

    hallo Daniel en Jip, Ik moeder van Yanaika doe alleen maar de vuile was van haar meer heb ik echt niet te doen ben blij dat ik een extra taakje had van de week!! haha slaap lekker allemaal en tot morgen op het vliegveld eindhoven.

  • 22 Oktober 2015 - 22:44

    Fmarcel, Bianca En Mellanie:

    Hallo allemaal,
    Ik denk dat alle moeders met liefde en plezier jullie was zal doen en dat zeker niet zullen laten liggen want dat hebben jullie al een week gedaan in een gesloten tas dus dat zal morgen wel meteen weggewerkt worden ;)
    Wij wensen jullie een goede nacht en een super goede reis terug! Wij kunnen niet wachten !
    Tot morgen Xxx groetjes Marcel, Bianca en Mellanie

  • 23 Oktober 2015 - 07:09

    Cora May:

    Lieve schattige dochter van me met je gruwelijk grote mond maar o zo klein hartje (Jip)! Al die tijd die ik over houd komt JUIST omdat jij een week in Polen bent. Die ene draai was zal me een verademing zijn op de 86 draaien was die ik normaal van je heb als je thuis bent. Ook hoef ik nu niet een hele dag dat spoor van rommel door het huis te volgen. En ik houd tijd over omdat jij niet uuuuuren de oren van mn kop kletst over 1 bepaald onderwerp! Maarrrrr.... ik mis je wel en dacht daarom deze extra tijd in te vullen door appjes en berichtjes aan jou. Ik weet dat je dat stiekem wel leuk vind mopperkont ;) Dikke X Ily "Moeke"

  • 23 Oktober 2015 - 07:47

    Cora May:

    Lieve allemaal,

    Pak ze vandaag en travel safe!!! Tot vanmiddag

    Liefs uit Ewijk

  • 23 Oktober 2015 - 18:35

    Annette Haverkamp:

    Na een paar dagen 'ik mis jullie' en aan het eind 'ik zal de groep missen' ben ik blij dat ons meisje weer veilig thuis is. Al volop aan het vertellen in de auto wat een onvergetelijk avontuur. Nu even helemaal alleen op haar eigen kamer zo eten, douchen en hangen. Kippen en haan heel erg bedankt voor alle goede zorgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helicon

Actief sinds 29 Sept. 2015
Verslag gelezen: 1234
Totaal aantal bezoekers 5565

Voorgaande reizen:

16 Oktober 2015 - 23 Oktober 2015

Respect2All 2015 gaat beginnen!

Landen bezocht: