The morning after - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu The morning after - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

The morning after

Door: Daniël loek

Blijf op de hoogte en volg Helicon

21 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Na de zware dag van gister mochten we al weer lekker vroeg opstaan,
Deze ochtend was sha're de assistent van de trainers.
We moesten naar buiten om oefeningen met ballonnen moesten doen waar grappigen beelden uitkwamen, daarna moesten we weer naar binnen en kregen we uitleg over de piramide van haat!
Hier kon je zien hoe een klein vooroordeel kon eindigen in de holocaust! Nu hebben we even 15minuten pauze en de zon schijnt laten we hopen dat het zo blijft
Gr Loek Daniël en de rest!

• 21 Oktober 2015 - 16:19

Henny Bexkens:

Hallo,

En Sha're is het goed gegaan ??
    Jullie leren enorm veel deze dagen super !! Alle lof voor het programma !
    Groetjes uit Nijmegen van de hele clan .doei doei

• 21 Oktober 2015 - 18:58

Simone Hendriks:

Hoe is het vandaag gegaan? Het zit er al bijna op, nog even lekker genieten. Zorra en wij missen Britt toch wel een beetje. Belangrijkste als jullie maar leuk hebben tot gauw dikke kus.

• 22 Oktober 2015 - 07:42

Cora May:

Mooi om een beetje te kunnen lezen wat jullie zoal mee maken. Ik ben erg benieuwd hoe jullie de koppeling maken naar vandaag de dag......

Vandaag alweer jullie laatste échte dag daar. Zo vloeien er nog traantjes op het station en zo pakken jullie alweer bijna jullie koffers. Geniet nog met volle teugen!!! Knuf uit Ewijk

• 22 Oktober 2015 - 11:12

Hans Verstappen:

Indrukwekkend en goed bezig allemaal Nicole, we misten je op mijn verjaardag , maar nu , the morning after, zijn we toch blij dat je deze kans hebt gekregen om deze realiteit uit het verleden van dichtbij te zien !
    Tot vrijdag ! Pap