De dag van Auschwitz - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu De dag van Auschwitz - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

De dag van Auschwitz

Door: Yanaika, stefan(ie), britt en bo(b)

Blijf op de hoogte en volg Helicon

20 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Hallo allemaal,

Vandaag moesten we om half 7 opstaan en om 7 uur ontbijten.
Om 20 voor 8 kwam het busje naar Auschwitz. Als eerste gingen we naar Auschwitz en hebben we daar van Anna een rond leiding gehad over hoe de mensen het daar hadden en wat er allemaal is gebeurt rondt 12 uur hadden we pauze en gingen we een broodje eten. Daarna moesten we weer in de bus alleen niet naar huis maar naar Birkenau daar hebben we heel veel gelopen en hebben we de vrouwenbarak, kinderbarak en de gaskamers gezien en toen we terug kwamen was iedereen heel moe. Nu lekker rusten en over een half uur eten. En dan tot 9 uur training.

XXXXXXXXXXXXXXXXX

• 20 Oktober 2015 - 16:54

Cora May:

Respect voor jullie allemaal! Rust en eet maar lekker. En succes met de training verder. Liefs uit Ewijk

• 20 Oktober 2015 - 18:44

Simone Hendriks :

Zal best een indrukwekkende en vermoeide dag zijn geweest veel succes nog met de training en dan lekker relaxen met z'n allen. Veel plezier, dikke kus van ons allen en de beestenboel.

• 20 Oktober 2015 - 21:10

Ina:

lieve yanaika, eindelijk was daar de dag van Auschwitz, de dag waar je bijna 4 jaar op hebt gewacht.
    en uit alle verhalen kan ik wel opmaken dat een vermoeiende en indrukwekkende dag is geweest.
    rust maar lekker uit voor zo ver het kan met het drukke programma maar maak ook veel plezier met elkaar.
    heel veel succes met de laatste lootjes ook voor de rest van de groep. XX mama

• 21 Oktober 2015 - 00:37

Petra:

De dag waar jullie allemaal zo naar uit hebben gekeken.
    En die bij iedereen een grote indruk heeft achtergelaten.
    Door al die indrukken zal het inderdaad best vermoeiend zijn geweest.
    Dikke knuffel xxx