Avond - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Avond - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Avond

Door: Leyla, Bo, Jip

Blijf op de hoogte en volg Helicon

19 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Vandaag een verhaal gehad van hadassa in de avond, nadat we op onze telefoon mochten. Het eten was lekker, we kregen pizza en appelsap :) Zometeen slapen en morgen naar Auschwitchz. Slaaplekker, kruisje xxxxxxxxxxxxxxxx :)

• 19 Oktober 2015 - 22:27

Noa, Jolanda & Marleen:

Hallo daar in Polen, het klinkt allemaal goed, lekker en indrukwekkend. Morgen een bijzondere dag. Ervaar, geniet en sta stil bij de enorme impact die Auschwitz nog steeds heeft op veel mensen in deze wereld. Succes met respect2all!!

• 19 Oktober 2015 - 23:42

Sandra Cuppens:

Dag Suus, Ine en Eddy, wat fijn dat jullie de kinderen zo goed steunen. Het was vandaag een moeilijke dag voor de kinderen en jullie waren er voor ieder kind met hun eigen verdriet. Super. Morgen wordt het ook een bijzondere dag maar ik heb het volste vertrouwen dat jullie er zijn voor de kinderen. Dikke kus. Ook aan Emmeken.

• 20 Oktober 2015 - 06:57

Cora May:

Pizza & appelsap.... klinkt als n feestmaal ;) Jullie zullen het verdient hebben! Wat mooi en bijzonder dat Hadassa haar verhalen met jullie kan en wil delen zo dicht bij zo'n vreselijke plek. Vandaag dè dag in Auschwitz..... Ben erg benieuwd hoe jullie alles ervaren. Succes allemaal . Liefs voor het hele kippenhok. Adne, Ayla en Cora May

• 20 Oktober 2015 - 07:43

Joyce :

Hallo allemaal ben blij dat alles goed gaat daar.
    En dat jullie ook goed worden opgevangen met alles.
    Vandaag is idd de dag dat jullie naar auschwitz gaan, zal vast een
    Hele impact op jullie hebben ben ook benieuwd hoe jullie het gaan hebben daar. Groetjes voor iedereen en geniet ervan joyce jimi en Delana

• 20 Oktober 2015 - 13:07

Peter Rovers:

Ben erg benieuwd hoe jullie/jij jip Auschwitz ervaren, zal wel heel indrukwekkend zijn maar wel heel erg goed voor jullie verdere verblijf en wat het respect naar elkaar kan betekenen of kan afbreken bij gebrek aan respect. Wel fijn om te lezen dat er ook wel lekker gegeten wordt als dat maar niet elke dag is anders ga je er aan gewend raken .nou veel plezier nog in het hok en vanavond met alle kippen op stok. peter

• 20 Oktober 2015 - 15:47

Lonneke Knegtel:

Hallo allemaal

Ik ben heel benieuwd hoe jullie bezoek aan Auschwits vandaag is geweest.
    Ik luisterde vandaag naar de radio waar het ging over mein Kampf wat in 2016 weer uit komt, Hitler en Pegida. De verslaggever op de radio zei dat mensen het hadden over gaskamers voor de moslims. Kortom bizar hoe actueel Auschwitz blijft.
    Heel veel succes verder deze week. Ik hoop dat jullie het goed hebben samen en hele veel leren. Ik denk veel aan jullie want ik weet hoe hard jullie moeten werken ;).

Groeten aan de 20 kuikentjes, de kippen, haan, Sabine, Paola en natuurlijk Hadassa.

Lonneke (jullie oude levo juf)

• 21 Oktober 2015 - 20:23

Wil Gerrits:

hallo Emmeken en alle andere geniet van deze bijzondere reis.
    Bedenk hoe goed het leven nu is voor jouw en zovele andere.
    Ik ben benieuwd naar de verhalen als je weer thuis bent.
    Groeten van oma Wil XXXXXXXXX