Training - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Training - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Training

Door: Sha're en Kris

Blijf op de hoogte en volg Helicon

18 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Hallo allemaal.
Vandaag moesten we opstaan om 8 uur omdat niemand een wekker haha. Om 9 uur ontbijten en om 10 uur training.

Tijdens de training moesten de kippen/haan speciaal voor Eddie hihi. Ons voorstellen hoe zij ons zagen. Daarna hadden we ochtendgymnastiek van Olga en Karel ( Suus en Eddie ). Vervolgens hadden we oefening die sirieus waren over respect, vooroordelen en over doelen die je wilt bereiken tijdens deze week.

Doeii doeiii dikke kus van ons byeee

• 19 Oktober 2015 - 14:21

Henny Bexkens:

Hallo ,
    Ze houden jullie goed bezig dus.
    Hoe was het bij het kampvuur ? Heel veel groetjes van allemaal !!

• 19 Oktober 2015 - 16:41

Jeroen :

Hallo allemaal Wat stond er van daag op het programma
    En wat gaan jullie nog doen vandaag
    Groetjes allemaal

• 19 Oktober 2015 - 18:06

Simone Hendriks:

Hoi allemaal,

Is het gezellig, ik geloof van wel. !! Komen er ook nog foto's kunnen we ook een beetje meegenieten.
    Kampvuur dat lijkt mij ook wel lekker, want in Nijmegen vind ik het koud. DAn maar de verwarming hoog aan. Heel veel plezier allemaal, geniet er van. Dikke knuffel van Zorra aan Britt en natuurlijk ook van ons. tot gauw

• 19 Oktober 2015 - 19:12

Anne-marie Bruist:

drukke dagen zo te lezen Daniel, veel plezier. Boris heb ik zojuist opgehaald hij is helemaal blij en ligt nu lekker naast mij.

• 19 Oktober 2015 - 19:16

Petra:

En hebben jullie het nog steeds naar je zin !!!!!
    Volgens mij zit dat wel goed daar met jullie.
    Ben ook wel benieuwd naar wat foto's en kijk uit naar het volgende verhaal.
    Groetjes allemaal

• 19 Oktober 2015 - 19:49

Soraya, Willie, Ina:

hoi Yanaika en alle andere, morgen een speciale dag waar jullie waarschijnlijk allemaal wel naar uitkijken.
    laat alles rustig op je inwerken er zullen mooie momenten zijn maar ook moeilijke momenten en als groep komen jullie er samen doorheen. liefs Soraya, willie en ina

• 19 Oktober 2015 - 20:57

Cora May:

Klinkt allemaal heel gezellig! Morgen een heel bijzondere dag...... Hoop dat het weer mee zit en dat het een mooie ervaring wordt. X

Voor Jip speciaal n kusje van je zusje

• 21 Oktober 2015 - 13:26

Leonie:

Zo, een vol programma zo te lezen. Wat veel indrukken deze week. Succes dames en heren!