Flawless club leven - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Flawless club leven - Reisverslag uit Oświęcim, Polen van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Flawless club leven

Door: Daniël Jip Nicole Dylan

Blijf op de hoogte en volg Helicon

18 Oktober 2015 | Polen, Oświęcim

Na dat we aankwamen gingen we eten en dat was lekkerder dan we verwacht hadden daarna hadden we een training waar Nicole veeeeeel moeite mee had toen konden we eindelijk slapen de volgende ochtend kregen we een ontbijt met warme chocomelk en worst en daarna kregen we training daarna kregen we rijst met slagroom en perzik daarna weer trainingen en hadden we gevoetbald toen weer gegeten en toen eindelijk onze telefoon !!!! En daling hebben we kampvuur xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx de flawless club !!!

• 18 Oktober 2015 - 20:32

Ouders Vera:

Wat leuk een kampvuur in oktober hopelijk houden jullie het droog.

• 19 Oktober 2015 - 08:14

Joyce :

Hoop ook dat jullie het droog hebben gehad bij het kampvuur en veel gezelligheid

• 19 Oktober 2015 - 11:05

Anne-Marie Bruist:

Ha Daniel,

Hoe was het kampvuur gisteravond? Hebben jullie genoten? Jullie hebben volgens mij een mooi vol programma. Je krijgt de groeten van ons allemaal. Wij zijn afgelopen weekeinde in Zeeland geweest.
    Knuffel en een dikke kus