Respect2All 2015 gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu Respect2All 2015 gaat bijna beginnen! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Helicon Respect2All 2015 - WaarBenJij.nu

Respect2All 2015 gaat bijna beginnen!

Door: Annis

Blijf op de hoogte en volg Helicon

29 September 2015 | Nederland, Nijmegen

Beste leerlingen en ouders,

Het is bijna zo ver, 20 leerlingen en 3 docenten gaan naar Polen voor een hele mooie, indrukwekkende en leerzame week!

We zijn druk bezig met de laatste voorbereidingen.

Hou dit blog in de gaten de komende tijd, en zéker tijdens de reis.

De reis duurt lang: meer dan 24 uur zijn we onderweg. We vertrekken vanuit Nijmegen, in Arnhem stappen we in de slaaptrein. Na hopelijk een goede nacht komen we dan aan in Poznan Glowny in Polen. Daarna moeten we nog 2 treinen nemen en dan zijn we in Oswiecim!

In deze boerderij slapen we met zijn allen: http://dworekgalicyjski.pl/en/
En Beata en Oma koken iedere dag een ontbijt, lunch en avondeten voor ons.

We hopen dat alle leerlingen een keertje een kort berichtje of gedichtje schrijven voor jullie. Reacties vinden we heel erg leuk én lezen we iedere avond voor aan de leerlingen!